Monday, January 7, 2008

CASH88.com Penipu (Awas!)

Sebulan yang lalu saya telah diketemukan dengan sebuah laman web dari Malaysia yang memberi tawaran PPC seperti laman web seperti yang biasa ditawarkan di internet. Laman web ini diberi nama CASH88.com. Memandangkan ia kelihatan baru maka saya teringin hendak mencuba programnya. Ia agak mudah. Anda perlu kumpul 1000 mata untuk mendapat Rm10.00 kemudian cari 10 orang yang mempunyai butiran yang lengkap termasuk akaun bank baru dapat masukkan duit anda di dalam bank.

Saya sudah pun mengumpul RM100 dan bayangkan apa yang terjadi, mereka masih tidak membayar sehingga sekarang. Aduh, sangat menyakitkan hati. Mujurlah dua lagi laman web PPC adalah jenis membayar anda melalui Paypal jadi terubat saya sedikit. Saranan saya di sini ialah jika anda hendak menyertai mana-mana laman web PPC atau Pay Per Read Email, anda selidik dulu latar belakang web atau anda boleh bertanya kepada saya di sini.

Laman Web PPC berbayar yang saya anggotai sekarang
- Daily Clicks (KLIK DI SINI UNTUK MENYERTAI DAILY CLICKS)
-AdBux (KLIK DI SINI UNTUK MENYERTAI ADBUX)

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8