Sunday, January 20, 2008

Pasarkan Barangan Anda Secara Affiliate?

Adakah anda ingin memasrkan barangan anda dan beri komisen kepada affiliate anda dengan kadar yang cepat? Jika ya, apa kata anda menjadi merchant kepada Click2Sell. Syarikat ini merupakan syarikat pilihan saya dan saya tidak segan silu untuk berkongsi kepada anda apa manfaat menggunakan syarikat ini.

Click2Sell membantu anda menjual barangan anda di marketplacenya tanpa mengenakan sebarang bayaran malahan mengambil cas perkhidmatan yang tersangat rendah. Bukan itu sahaja, Click2Sell juga menyediakan platform kepada anda untuk program affiliate termasuk nilai komisen, kaedah pembayaran, peratus komisen, cara menerima komisen dan sebagainya.

Click2Sell merupakan syarikat baru yang sedang berkembang dengan pesat kerana kemudahan percuma yang disediakan. Jika anda tidak berminat untuk menjual sebarang barangan anda sendiri, apa kata anda menjual barangan orang lain dengan menjadi affiliate? Pembayaran akan dibuat secara terus melalui akaun Paypal anda dan anda boleh memilih produk yang sesuai untuk anda termasuk berapa peratus komisen yang anda bakal peroleh.

Saya bakal menggunakan khidmat mereka sebagai merchant sebaik sahaja saya menamatkan usahasama dengan syarikat yang satu lagi. Saya sangat rekemen anda untuk masuk berdaftar dengan mereka kerana komisen yang diberikan sangat menawan. :)

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8