Sunday, January 20, 2008

Pelancaran Rasmi E-Book Pertama

Hari ini merupakan pelancaran rasmi E-book pertama saya iaitu "Bagaimana Pelajar IPT Menjana Rm15530.00 Dalam 18 Hari Dengan Blog." Aduhai, panjang betul tajuk e-book ni tetapi diharapkan ia bakal memberi manfaat kepada para pembaca sekalian. Di sini saya ingin berkongsi sedikit maklumat mengenai e-book ini.

E-book ini telah mula ditulis sejak dua minggu yang lalu dan telah disemak oleh beberapa orang yang juga penulis e-book terkenal di internet. Saya meletakkan bagaimana saya menjana Rm15530.00 dalam masa 18 hari dengan blogging. Jika anda melihat web blog ini, boleh dikatakan masih baru tetapi jika anda melihat web blog saya yang sebelumnya, ia telah menjana hampir 2000 trafik dalam masa kurang dari sebulan.

Saya berkongsi rahsia bagaimana saya menjana trafik, apakah punca-punca kewangan saya dan sebagainya. Memandangkan ini merupakan e-book pertama saya, saya sangat mengalu-alukan komen dari para pembeli yang dihormati. Kepada yang masih belum membeli, saya bercadang ingin menetapkan hanya Rm10.00 atau USD4 sebagai harga e-book ini dan berharap anda dapat menjana kewangan melaluinya. Selamat maju jaya kepada semua :)

Untuk pembelian, anda boleh membuat bayaran melalui cara-cara berikut. Ingin diingatkan agar anda menghantar e-mail kepada saya butiran transaksi jika anda membeli melalui bank.

Maybank
Nama : Khairul Anwar
No Akaun : 153010440540

Bank Simpanan Nasional
Nama : Khairul Anwar
No Akaun : 08200 29 0000 2924 3

Paypal








 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8