Sunday, January 20, 2008

Promosi E-book Sempena Pelancaran Rm20 Sahaja!


Hari ini saya ingin membuat promosi jualan e-book Tidak Perlu Kerja yang dikeluarkan oleh tidakperlukerja.com. E-book ini merupakan antara e-book pertama yang saya beli dan baca sebagai panduan bagaimana untuk menjana kewangan. Bahagian yang menjadi trademark kepada e-book ialah slogannya "Bagaimana Menjana Rm20 Dalam 7 Minit Di Rumah & Di Depan Komputer Dan Lagi Dan Lagi!", menarik bukan?

Memandangkan saya sudah membaca isinya, jadi saya rasa tidak salah untuk saya memberi sedikit pendedahan. Di dalam e-book ini meliputi cara-cara membuat duit secara online dan juga offline. Ini bermakna ada juga cara bagaimana anda membuat duit tanpa perlu menggunakan internet. Bahagian lain di dalam buku ini termasuklah teknik mempromosi barangan anda, pendedahan kepada program affiliate dan sudah pasti di bab yang terakhir, "Bagaimana Menjana Rm20 Dalam 7 Minit." Elemen yang ditunggu-tunggu di letak di bab yang terakhir :) nice.
Apakah yang bakal anda dapat jika membeli e-book ini? Tidakperlukerja menawarkan perkara-perkara berikut:
1. E-book Tidak Perlu Kerja
2. Salesletter
3. Program Affiliate

Memandangkan saya pemegang reseller yang sah, saya menawarkan anda sedikit extra :)
4. Salesletter Terbaru
5. Promotion Flier Terbaru
6. E-book Mini Internet Muda

Jadi, apa yang anda tunggu lagi? Jika anda membeli terus dari www.tidakperlukerja.com, anda perlu membayar Rm40 tetapi jika anda membeli terus kepada saya, saya tawarkan kepada anda dengan harga yang lebih murah, hanya Rm20*. Jadi, apa tunggu lagi, rebutlah peluang yang ada sekarang :)

Pembayaran boleh dilakukan melalui

Maybank
Nama : Khairul Anwar
No Akaun : 153010440540
3rd Email Party : russia_agent@yahoo.com

Bank Simpanan Nasional
Nama : Khairul Anwar
No Akaun : 08200 29 0000 2924 3

(Sila email kepada saya butiran transaksi subjek: Promosi TPK)








*Tawaran berakhir 31 Januari 2008

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8