Friday, January 18, 2008

Revolusi Pengiklanan Dunia

Dunia pengiklanan tidak lari dengan links, banners etc tetapi sebuah syarikat telah mula merevolusikan pengiklanan kepada bunyi, tidak lain tidak bukan syarikat Voice2Page. Voice2Page merupakan pioneer kepada industri pengiklanan Net Audio Ads yang mana anda dibayar untuk setiap orang yang datang page anda tanpa sebarang klik.

Agak menarik bagaimana iklan ini menjana kewangan, malahan syarikat pengiklanan ini telah pun masuk ke dalam artikel Wall Streets Journal. Namun begitu, syarikat Voice2Page mengatakan bahawa apa yang diperkatakan di dalam artikel itu hanyalah "The tip of the iceberg..." ini bermakna Net Audio Ads ada lebih banyak perkara untuk ditawarkan.


Dengan menggunakan bunyi, para pengunjung secara langsung terus menerima pengiklanan yang dijalankan tanpa perlu membaca dan browsing, ini secara tidak langsung menguntungkan advertiser dan publisher pada masa yang sama! Bayangkan anda masuk web blog saya dan tiba-tiba disambut dengan bunyi "Dapatkan diskaun percuma di semua cawangan Tesko", pasti anda akan terus berfikir mengenai Tesko dan barang-barang yang hendak dibeli.

Buat masa ini, Voice2Page masih membuka tawaran kepada para publisher yang berminat dan ia amat terhad kerana ia berada di tahap experimental stage. Pembayaran untuk iklan akan dibuat seawal bulan Februari 2008. Jika anda berminat untuk memiliki kaedah pengiklanan unik ini, anda boleh mendaftar sekarang dengan klik link di bawah :)

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8