Tuesday, February 26, 2008

Baru Keluar Wad

Jika ramai yang tertanya kenapa saya sudah lama tidak update blog saya, saya baru lepas dimasukkan ke wad hampir dua minggu kerana denggi berdarah. Alhamdulillah sekurang-kurangnya ia tidak mengambil nyawa saya. Bayangkan platlet hanya serendah 30, gusi saya sudah mula berdarah secara konsisten.

Buat masa ini saya masih lagi dalam peringkat recover jadi sememangnya tidak boleh selalu online untuk berikan anda maklumat terkini tentang perniagaan internet. Oh ya, sebelum saya terlupa, saya hendak promote sales pages yang saya temui, khas untuk peniaga internet yang baru berkecimpung di dalam dunia internet untuk memajukan perniagaan anda dan mendapat profit tambahan.

Malang sekali salespages ini tidak memiliki sebarang bentuk affiliate tetapi e-book dan software yang ditawarkan sememangnya menarik dan bersesuaian dengan kehendak semasa. Untuk maklumatl lanjut, sila klik link di bawah

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8