Saturday, February 9, 2008

Perkhidmatan Pengiklanan Melalui Email

Syukur kepada tuhan kerana selesai sudah masalah saya dengan syarikat Web Traffic Marketing. Setelah melakukan pelbagai cara akibat email saya yang sering bounce kembali banyak email, saya berjaya untuk menjadi ahli kepada mereka setelah membayar agak banyak. Jadi, di sinilah saya dapat memberikan manfaat kepada anda semua yang ingin memasarkan barangan atau perkhidmatan anda ke seluruh dunia dengan kos yang murah.


Saya yakin perkhidmatan saya adalah lebih baik berbanding membayar untuk menjadi advertiser di mana-mana syarikat pengiklanan kerana saya akan memberikan promosi anda terus ke inbox mereka. Malahan, anda tidak akan dianggap sebagai spamming. Inilah jaminan saya dan syarikat Web Traffic Marketing. Web Traffic Marketing merupakan pemegang tempat pertama oleh Net sebagai email marketing yang berkesan.


Mahukah anda mencapai prospek seramai 81 juta pelanggan berpotensi dalam masa sebulan? 81 juta bukan suatu amaunt yang sedikit. Bayangkan berapa banyak yang bakal anda dapat jika hanya 1% dari mereka berminat membeli barangan dan perkhidmatan anda? Ini tidak termasuk jika 10% atau 100%!

Apakah perkhidmatan yang saya tawarkan?
1. Menghantar promosi anda terus ke inbox pengguna di seluruh dunia dengan harga yang murah.

Berapa harganya?
Rm4o sahaja untuk 2.7 juta pelanggan di dunia. (saya hanya boleh hantar kepada 2.7 juta pelaggan satu email iklan setiap hari)

Bagaimana hendak tahu iklan anda telah dihantar?
Saya akan list di website ini atau maklumkan kepada anda melalui email.

Saya berminat, apa yang perlu saya lakukan?
1-Sila depositkan Rm40 di
Maybank2u
153010440540
Khairul Anwar bin Roslan

2-Sila email kepada saya di russia_agent2@yahoo.com butiran terbabit
a) maklumat transaksi
b) attach isi iklan anda (saya akan buat copy paste secara terus)

Pertanyaan?
Email saya di russia_agent2@yahoo.com atau letak di comment.

2 comments:

  1. lol! mcm mana ko bule dapat duit sebanyak tue, mcm aku x caya jerk, buktikan kepada aku.. hurrmm aku tengok blog ko tak ramai pown view, posting yang ko buat pown xde orang nak comment! aku seorang aje yang comment!

    ReplyDelete
  2. Hehe..mcm-mcm cara, xtau la nak buktikan mcm mana lagi sebab before this dah tunjukkan penyata Maybank ako. Blog ni blog baru, before this ako ada wat blog lain dalam english. Ada 4 blog tp yang lain sume ako da delete kecuali http://newacx.blogspot.com

    Comment bukanlah satu indicator in my opinion.

    P/s: Umur blog ni baru sebulan...

    ReplyDelete

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8