Sunday, February 3, 2008

Pertukaran Wang Paypal @ E-Gold

Perhatian kepada para pembaca, kepada sesiapa yang sedang mencari wang E-gold, anda boleh mesej kepada saya amount yang anda perlukan dan saya akan mencari sesiapa yang berminat. Iklan ini juga tertumpu kepada sesiapa yang ingin menjual E-gold mereka. Jika anda ada masalah, sila mesej saya.

Saya juga sedang mencari sesiapa yang ingin menjual Wang Paypal dengan kadar rate 3.1, sebaik-baiknya anda ada akaun Maybank supaya transfer wang dapat disegerakan. Buat masa ini saya masih lagi mencari beberapa orang yang hendak menjual wang Paypal mereka. Saya hendak amount USD40.00 sahaja. Sila mesej saya jika anda ada.

P/s : Agak sibuk kebelakangan ini, jadi web blog ini agak terabai :(

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8