Thursday, March 6, 2008

Blogger Yang Betul-betul Blog, Ek...

Term yang digunakan dalam post terbaru, Kodin mengatakan beliau merupakan blogger yang betul-betul blog, bukan sampah dan sebagainya. Macam harsh sangat panggil blogger lain sampah, maybe diorang tiada masa je nak buat posting. Apa-apa pun, pembaca sendiri yang lebih layak memberi pandangan terhadap blog beliau.

Blog Kodin merupak freestyle blog, ini bermakna ia akan tulis anything, so, its more towards personal blog which is a good thing. Blog Kodin sudah bermula sejak tahun 2006 lagi, memang veteran berbanding web blog ini dan ia mempunyai input yang menarik. Saya agak tertarik dengan post yang diletakkan Lawak Antarabangsa tu, memang lawak. Hehe...

Blog Kodin merupakan milik saudara Kodin, of course lah...dan ini merupakan blog tunggal yang berdaftar di Mybloglog. Blog Kodin juga mempunyai features lain seperti adsense theme, smiley untuk YM anda dan Panduan Ebiz.

Saya agak tertarik dengan Panduan Ebiz kerana ia hampir sama dengan duniasetan cuma nampak lebih tersusun. Dengan kunjungan melebihi 2000 orang, saya rasa tidak salah untuk anda mengiklankan barangan dan blog anda di sana. Saya juga mengambil kesempatan untuk mengiklankan blog saya dan websales saya :)

Akhir kata, blog Kodin sememangnya unik, jika tidak bagaimanalah beliau dapat menghimpun pembaca yang baik. Features blog juga bagus dan mempunyai posting yang menarik. Anda hendak himpunan radio di internet, blog Kodin ada jawapannya. Tahniah Kodin!

1 comment:

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8