Thursday, March 13, 2008

Dijamin Dapat Duit, Bukan Scam!

Hari ini saya hendak mempromosikan kepada anda program menjana kewangan yang patut saya promosikan kepada anda sejak dulu lagi. Malangnya sewaktu itu saya masih kurang yakin akan kemampuan program ini sehinggalah saya dibayar USD48.00 pada minggu lepas.
(Sepatutnya USD50.00 tapi dia tolak USD2.00 untuk processing fees). Apakah program yang saya sertai? Memperkenalkan, SFI!

Pasti ada yang telah kenal, berjinak, bertegur sapa atau terserempak dengan program ini tetapi berapa ramai yang ambil serius akan potensinya menjana kewangan? Hehe...kalau diikutkan saya sendiri sebelum ini tidak mengambil serius sangat, tapi sekurang-kurangnya dapat juga menjana sesuatu. Jadi, kepada yang tidak mengetahui akan program ini, saya dengan besar hati akan ceritakan kepada anda!

SFI sudah berada di dunia ni sejak Malaysia belum merdeka, memang tidak logik sedikit tetapi itulah hakikatnya. Mereka bermula dengan hanya menjual barangan macam sistem MLM agaknya dan mula berkembang seiring dengan internet sehingga tertubuhnya website diorang. SFI mempunyai empat sceme untuk anda jana kewangan iaitu
1. Network Builder Program (Buat Powerline)
2. Eye Earn.com (Dibayar untuk bawa kereta, try baju etc)
3. Merchant Service (Ajak orang deal dengan SFI)
4. Click Bucks (Hampir sama dengan NBF, dibayar USD10.00 setiap registered user)

OK, siapa yang pernah masuk SFI? Siapa lagi kalo bukan Ewin Chia dan nama-nama tokoh affiliates yang lain. Jadi, jika diorang masih tidak keluar dari SFI, kenapa anda tidak masuk? Ini ternyata SFI menguntungkan! Oh ya, anda tidak perlu bayar apa-apa atau mencuba apa-apa. Anda hanya perlu melakukan apa yang diberitahu dalam marketing plan mengikut sceme yang anda pilih.

Bayaran adalah melalui check, kad kredit SFI (ada kad kredit!), Paypal atau tangguhkan aje dulu sampai amaunt yang korang suka. Tapi minimum USD50.00. SFI punya pelaburan tahun lepas aje dah menjangkau USD 100 billion (Forbies). Kalo korang kata tak banyak, tak tau lah. So, berminat?

Jadi, join me dan mari generate real income di internet! Lets make a powerful Powerline sekarang!

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8