Tuesday, March 4, 2008

Meneropong Website / Web blog Anda!

Kepada para pembaca dan pengunjung, memandangkan saya masih lagi di peringkat recovery dan tidak dapat memberikan update terkini tentang perkara berkaitan menjana kewangan, saya bercadang untuk memberikan review tentang web blog atau web site anda sendiri! Setiap hari, jika tiada aral melintang, saya akan berkunjung ke webpage anda yang bertuah dan akan membuat review berkenaan webpage anda.

Jangan risau, segalanya adalah percuma dan anda juga kemungkinan dapat menambah trafik kemudian dan mendapat publisiti yang lebih, sekurang-kurangnya dari web blog saya. Jangan bimbang kerana saya tidak akan memberikan komen terlalu negatif berkaitan web blog anda, mungkin sekadar sedikit improvement dan sebagainya. Jadi, sentiasa berkunjung ke http://kabelduit.com, mungkin webpage anda adalah antara yang bertuah!

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8