Thursday, March 13, 2008

Review Yang Ditaja Dan Dibida

Adakah anda ingin membuat review yang anda sendiri hendak pilih, bagaimana dengan penajaan sehingga USD100.00 untuk setiap review anda? (Yang tertinggi setakat ini) Sebahagian daripada program internet berkaitan review memerlukan anda membayar sejumlah wang tetapi program ini masih diantara yang percuma dan sememangnya bagi saya yang sangat user friendly.

Sponsored Reviews merupakan program yang menghimpunkan blogger dan advertiser untuk sama-sama memanfaatkan diri dalam program ini. Blogger akan membuat review kepada advertiser dan advertiser mendapat iklan dan menjana kewangan dalam jangka masa panjang. Apakah perbezaan Sponsored Review berbanding program review yang lain?

Jawapannya adalah sistem pemilihan blogger dan advertiser itu sendiri. Selain daripada sistem advertiser mencari blogger yang bersesuaian, blogger boleh menawarkan sendiri perkhidmatan review mereka kepada advertiser dengan cara bidding. Ini bermakna, blogger akan membida untuk mendapatkan advertiser mereka. Mungkin menggunakan konsep siapa yang paling rendah akan mendapat advertiser tersebut.

Sponsored Reviews juga mempunyai program affiliate seperti beberapa yang lain dan mereka menerima website multi languange. Ini merupakan suatu yang sangat bagus kerana website paid review yang lain biasanya hanya inginkan website berbahasa inggeris. Suatu kelebihan bagi website dan web blog seperti saya.

Mereka membayar anda melalui Paypal atau cek. Jadi, sekiranya anda tiada Paypal, ringan-ringankan diri untuk scroll ke atas dan klik register Paypal. Bagi saya selaku pengguna yang hanya ada akaun Paypal, ini adalah suatu kelebihan lain. Anda tidak boleh meletakkan website yang ada domain name yang sama. Mereka tidak kisah samada website anda berbayar atau percuma tetapi isi mesti berbeza.

Apa-apa pun, inilah website review yang baik buat masa ini. Saya pun sedang membida untuk mendapatkan advertiser untuk biat review, anda, bila lagi? Sila klik link di bawah untuk berdaftar, sekarang!


4 comments:

  1. macam mana nak verify akaun paypal.. pakai kad maybank debit card visa boleh tak..

    ReplyDelete
  2. Apasai plak makcik/pakcik tanya kat komen, kan senang kalo email jer...hehe. Hurm,xtau la...x pernah try lagi. Dah cuba?

    ReplyDelete
  3. cuba la.. mana tau ok.. maybank punya fee free tak macam public bank debit card

    ReplyDelete
  4. Well anonymous, later kot baru try. Sekarang nie tengah sibuk sikit. :) Kalo anoynamous da try, jangan lupa share.

    ReplyDelete

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8