Sunday, April 20, 2008

50% Bulan Pertama!

Perhatian kepada para pembaca, seperti yang para pembaca lihat, tapak iklan sudah diperbaharui supaya kelihatan lebih kemas dan nampak lebih terdedah untuk mendapat perhatian para pembaca lain di blog ini. Buat masa ini, syukur saya kerana pengunjung blog ini semakin ramai sehingga boleh mendapat 150 hit setiap hari.

Kepada para pembaca yang berminat untuk meletakkan banner anda di sini, saya amat alu-alukan di tapak pengiklanan dan sebagai permulaan, saya memberikan potongan separuh harga untuk setiap tapak. Ini membolehkan para pembaca membuat test drive supaya dapat membuat penilaian sendiri keberkesanan iklan di sini.

Sebagai contoh, tapak paling atas Myspace Masyuk mula mengiklan kepada saya pada 16 April 2008 (baru lagi) dan telah mula mendapat hasil dengan terjualnya produk yang beliau promote, melalui link di website ini. Para pembaca boleh meletakkan banner sendiri atau banner affiliate, terpulang kepada para pembaca.

Ingin membuat tempahan tapak? Klik saja pada tapak yang para pembaca minat dan hantar butiran kepada saya termasuk jenis samada head atau 125x125. First come, first serve.

2 comments:

  1. sape yep tuan pny banner myspace masyuk tue.. tahniah pada die.. uhuk2.. best tol mengiklan kat sini.. korang bile lg?

    ReplyDelete
  2. Hehe..thanks for the promotion. Nanti kalo tetiba ada plak orang lain booked nak letak banner myspace masyuk...abeslah... :)

    ReplyDelete

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8