Sunday, April 13, 2008

Affiliate Secawan Kopi

Pernahkah anda bercadang untuk membuat program affiliate sendiri, bukan secara online tetapi offline? Bayangkan kita boleh buat affiliate untuk secawan kopi di gerai sendiri, contohnya pembeli kedua yang dapat tahu dari pembeli pertama mendapat komisen 10%. Huhu...itu hanya konsep, tidak mungkin akan pergi sejauh tu. Jika difikirkan bisnes, kita boleh buat affiliate menjual pakaian ,seperti di lakukan oleh banyak syarikat di Amerika. Sekarang bukan mustahil lagi.

Saya memperkenalkan Offline Matrix. Offline Matrix adalah program yang telah diassosiate dengan software yang mengandungi script untuk membuat affiliate program secara offline sehingga 4 tiers. Malahan, ia sesuai untuk apa jua jenis perniagaan yang para pembaca ingin mulakan tanpa perlu mengusutkan kepala mengira berapa banyak komisen yang perlu diberikan dan sebagainya. Offline Matrix sesuai untuk para usahawan yang ingin menjual e-book atau produk secara fizikal di luar internet.

Offline Matrix tidak memerlukan sambungan internet langsung. Semuanya sangat mudah, para pembaca hanya memerlukan komputer yang beroperasi di bawah sistem Windows. Ia dilengkapi dengan data kiraan, nama dan sebagainya, termasuk kod ahli yang boleh dimasukkan bersama dan juga print out session samada berbentuk cek komisen, resit, data list dan sebagainya. Ini bermakna, anda tidak perlu peningkan kepada untuk print out sebarang data kemudian.

Berapakah harga Offline Matrix? Setahu saya di pasaran internet sekarang, harganya lebih kurang Rm47.00 jika dilihat pada katalog yang diberikan. Tetapi saya akan menjualkan kepada para pembaca, esklusif di http://www.kabelduit.com dengan hanya Rm20.00 sahaja! Jika para pembaca berminat, sila email saya butiran transaksi melalui borang di bawah.

Khairul Anwar
Maybank
153010440540

P/s : Sebenarnya, para pembaca boleh buat sistem direct selling atau MLM sendiri menggunakan Offline Matrix!

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8