Friday, April 18, 2008

Blog Bersepah

Nampak gayanya blog ini memerlukan sedikit touch up...setelah berfikir panjang. Biarlah blog ini dalam bahasa melayu, senang saya menaip dan lagi senang saya berinteraksi. Mungkin di kemudian hari saya akan buat blog independant lain berbahasa inggeris.

Nampak gayanya blog ini terlalu semak labelnya. Saya rasa ia tidak begitu sesuai kerana ia terlalu spesifik. Memandangkan post saya berjumlah 206 post, agak lambat masa diambil untuk membuat kategori semula label-label berkenaan. Mungkin saya akan menjadikan ia general semula supaya tidak terlalu semak.

Mungkin juga akan ada bahagian tambahan di mana saya akan meletakkan download yang berguna kepada para pembaca @ koleksi lagu-lagu jepun anime yang saya ada :) Akhirnya saya baru berfikiran elok balik. Kepada yang sudah terbaca post yang dipadamkan tadi, biarlah rahsia :p

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8