Friday, April 11, 2008

E-Package Terbaru Di Internet!

Perhatian kepada para pembaca, e-package terbaru di internet sudah berada di http://www.kabelduit.com! Google Adsense Lock Up merupakan e-package yang terdiri daripada 17 tools untuk para penggiat blogger untuk menambahkan pendapatan Google Adsense anda. Ini tidak lagi termasuk The Extra Five yang akan diberikan bersama-sama produk ini.

Buat masa ini, Google Adsense Lock Up tidak lagi mempunyai sebarang sales pages kerana ia masih dalam pembikinan dan mungkin bakal dijual secara besar-besaran pada bulan hadapan! Google Adsense Lock Up dijangka meletup kerana mempunyai perbagai teknik-teknik yang mampu menaikkan earning Google Adsense anda!

Kepada yang berminat, anda boleh tunggu sebulan lagi atau terus beli di http://www.kabelduit.com dengan hanya Rm40! Dijangka ia akan dijual di web pages nya dengan harga Rm97.00! Sila hubungi saya di melalui email form di bawah untuk maklumat lanjut dan tempahan!

P/s : Saya tiada Google Adsense, on the way nak buat baru...huhu...yang lama kena banned after seminggu sebab generate USD2X.xx dalam masa dua hari...aduhai...

2 comments:

  1. hmmmm ok la tu bro...tapi kena la engko cari alamat lain kan...hehehe

    ReplyDelete
  2. tau xpe...hari tu dah buat email lain dan send request nak join Google Adsense tapi dah dua hari x dapat apa-apa pun...mesti da kantoi nih...hehe..

    ReplyDelete

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8