Sunday, April 20, 2008

Email Marketing, Sesuai Untuk Affiliates

Email marketing merupakan teknik pengiklanan menggunakan email terus menuju ke prospek yang diingikan. Selama ini, email marketing adalah antara medium pengiklanan yang paling laris sehinggalah spamming merosakkan reputasi keadah pengiklanan ini. Kini, email marketing kembali dengan cara yang lebih baru iaitu safe mailer.

Berbanding dengan email biasa, safe mailer adalah tidak berbentuk spamming. Ia lebih kepada komuniti email dan antara peneraju safe mailer yang hebat bertaraf antarabangsa ialah Web Traffic Marketing. Email marketing juga kini lebih murah kerana harga send adalah dari USD10.00 hingga USD100.00 namun mahal tidak semestinya berkualiti.

Affiliate dari dulu hingga kini menggunakan email marketing sebagai medium untuk menarik pelanggan. Ciri copy paste terus sales letter ke email promosi mampu menarik pelanggan untuk mencuba produk yang dijual. Saya sendiri menerima banyak affiliate marketing sepanjang saya membuat perkhidmatan email marketing.

Namun begitu, mencari email marketing yang betul adalah penting supaya para pembaca tidak di accuse sebagai spamming. Cara yang terbaik adalah mendapatkan khidmat yang telah pun diiktiraf bukan spamming, contohnya seperti perkhidmatan saya :)

Image Hosted by ImageShack.us

P/s : Sekarang saya menerima pembayaran melalui Maybank, sila klik butang Email marketing di atas untuk mendapatkan khidmat email marketing saya :)

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8