Tuesday, April 8, 2008

Khidmat Design E-cover Hanya Rm30!

Saya akui sekarang ni seperti suatu gelombang besar dalam menjual produk internet memandangkan semakin ramai internet marketer di Malaysia dengan pelbagai produk. Ini tidak termasuk rebranding. Rebranding bermaksud memberi e-book lama dengan nafas baru, ini termasuk menukar cover e-book tersebut supaya ia nampak segar dan baru. Namun, di mana anda hendak mencari designer e-cover tersebut.

Saya telah membuat sedikit rujukan dan mendapati ramai yang menawarkan design e-book cover dengan harga USD37.00 dan ada yang murah sedikit tetapi biasanya yang murah menggunakan software e-book cover meggi segera. Memang e-book anda akan siap cepat tetapi hasilnya, anda bakal mendapat e-book yang hampir sama dengan orang lain, sama gambar dan design kerana menggunakan software yang sama.

Saya, menawarkan diri untuk design e-cover anda dengan hanya Rm30.00! Tidak lebih dari itu. Apakah jaminan yang saya dapat berikan?
1. E-cover anda dibuat secara handmade tanpa menggunakan software meggi segera.
2. E-cover anda unik dan berkualiti tinggi.
3. Saya tidak akan menaikkan harga sepanjang proses urusniaga.
4. Dijamin siap kurang dari dua hari.
5. Anda boleh minta edit sehingga anda berpuas hati.
6. QC sebelum di submit.

Apakah portfolio saya, berikut adalah contoh :


Berminat? Anda boleh membuat tempahan dengan e-mail ke russia_agent2@yahoo.com atau sms saya di 0173821295.

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8