Friday, April 18, 2008

Masih Didalam Kajian

Semalam saya telah mencuba untuk menggunakan khidmat pengiklanan PTC. Kebanyakan PTC memang scam jika kita adalah tukang klik. Tapi, kebiasaanya jika kita adalah advertiser, mereka pasti akan memenuhi kehendak pelanggan. Bukannya apa, saya sedang mencari kaedah untuk meluaskan trafik, pengaruh web dan juga jualan.

Ramai yang mengatakan kaedah ini tidak berkesan kerana ramai clicker sudah pun mempunyai mind set mereka lawat dan tunggu cukup syarat, bukannya benar-benar nak menghayati atau sekurang-kurangnya explore laman terbabit. Saya rasa its worth a shot sebab bukannya mahal sangat. Saya telah pun meletakkan web sales saya sebagai subjek experimen.

Dengan hanya USD1.60 untuk 1000 klik unik yang mana 15 saat setiap satu, saya rasa mungkin boleh aje nak cuba. Sekarang saya mencuba yang lebih tinggi, USD3.60 untuk 1000 klik unik selama 35 saat setiap satu. Harap-harap ada jualan, boleh cover balik budget. Hehe...bukan apa, setiap eksperimen ada cost dan effect.

P/s : Berminat nak mencuba PTC ni, anda boleh layari ke http://cash-hi.com dan mencuba sendiri! Mereka menerima Paypal, itu yang bagusnya :)

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8