Wednesday, April 16, 2008

Massive Chain Reaction!

Hi para pembaca sekalian. Kali ini saya ingin membina balik semua link yang terpaksa disingkirkan sebelum ini. Saya dah cuba dapatkan dari Linkme-Up tetapi nampak gayanya dari semalam lagi saya tidak dapat melayari atau menjumpai website mereka. Kali ini, saya ingin mencuba buat kali kedua, manually.

Saya ingin link up dengan para pembaca semua, tanpa sebarang widget tetapi akan terus masuk ke bahagian linkers. Syaratnya, sila link semula kepada saya. Sila emailkan URL web blog para pembaca di bawah sebaik sahaja para pembaca telah buat link dengan blog saya, saya pasti akan membalas. Gunakan email form di bawah. Letak link di komen pun ok juga.

P/s : Harapnya ia mendapat sambutan yang baik :)

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8