Tuesday, April 8, 2008

Menyesalnya...




Aduhai, menyesal betul saya sebab tak percaya benda ni sebelum ini. Selama ini saya ingatkan menjana pendapatan melalui sebaran e-book hanyalah suatu teknik viral marketing dan mereka tidak akan membayar saya tetapi saya silap, semuanya silap. Mereka memang membayar para penyebar dan inilah kekesalan saya.

Saya dapati ramai blogger dan usahawan internet telah berjaya mendapat beberapa USD, at least its a free money. Ada yang USD25.00, USD35.00 dan USD44.00. Nasib baik saya tidak begitu terlambat dan masih sempat memasuki peluang ini. Kepada para pembaca yang belum download, inilah peluang anda! Download e-book 1o Outsourcing Mistakes dan jangan lupa sebarkan pada rakan-rakan para pembaca tidak kira yang dikenali atau tidak. Para pembaca akan dibayar mereka USD1.00 bagi setiap downloader baru!


P/s : Sesiapa yang ada database banyak e-mail memang suatu kebanggaan dan peluang!

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8