Tuesday, April 15, 2008

Set Kembar Tiga Yang Lengkap!

Google Adsense, bukanlah perkara baru dalam kaedah terpendek menjana kewangan melalui website dan blog. Malang sekali bagi saya kerana telah dibanned oleh Google kerana overwhelming click dalam satu-satu masa. Namun begitu, terdapat banyak perbezaan antara blogger berpengalaman dan baru.

Bloggers berpengalaman mengetahui taktik yang boleh dilakukan untuk meningkatkan kadar jumlah bayaran tanpa menjejaskan nilai sesebuah klik dan mengelakkan diri dari di banned oleh syarikat Google sendiri. Blogger ini kebiasaanya telah menyertai kelas Google Adsense yang dijalankan oleh blogger profesional seperti saudara Syed Ikhwan yang memang terkenal dengan teknik Google Adsensenya. Selain itu, biasanya mereka telah melabur dalam e-book untuk menambah ilmu.



Oleh itu, saya mencadangkan kepada para pembaca yang ingin menambah pendapatan Google Adsense dengan memiliki e-book lengkap jilid 1 hingga 3 Adsense Profit Exposed!. Apakah yang para pembeli akan dapat dari pakej e-book ini?
1. Volume 1 - The Adsense Goldmine
2. Volume 2 - The Adsense Traffic Avalanche
3. Volume 3 - The Profitable Adsense Tips

Semua e-book ini dirangka mengikut teknik yang memudahkan walaupun blogger baru untuk mendapat manfaat dari e-book ini. Ia pakej yang lengkap, meliputi dari pengenalan hinggalah tips tambahan bagaimana menambah income adsense.

Harga yang dijual di http://www.kabelduit.com hanya RM10 bagi kesemua pakej yang dijual. Ia tidak boleh diasingkan. Untuk tempahan, sila e-mail butiran transaksi melalui borang e-mail di bawah.

Deposit hanya Rm10 ke
Maybank
153010440540
Khairul Anwar bin Roslan

No comments:

Post a Comment

 
ss_blog_claim=5aad5ed1c8ceb4641cefa49c80dcccf8